بلاگ

چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم؟

چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم، بنابراین تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم.با پیداش اینترنت و به وجود آمدن اپلیکیشن های متعدد در راستای رفع نیاز و سهولت زندگی انسان ها،حال اینترنت عضو جدایی ناپذیری از زندگی بشر شده است.

اکنون در این میان اپلیکیشن های وجود دارند که به هر چه آسان تر نمودن و رفع برخی از نیازهای مهم روزمره دامن می زنند که اصطلاحا به این برنامه ها،برنامه چند منظوره گفته می شود. که نام یکی از این برنامه های جذاب  روبیکا می باشد اما چرا به اپلیکیشن یا برنامه روبیکا چند منظوره گفته می شود،زیرا روبیکا امکاناتی همچون پرداخت قبوض،امکان انتقال پول به کارت دیگر،تماشای فیلم و سریال و سرگرمی های دیگر را دارا می باشد و حتی از آن می شود به کسب در آمد رسید.

حال در ادامه  به بررسی اینکه چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم و عناوین مرتبط با آن می پردازیم.

تفاوت گروه با کانال در روبیکا

قبل از اینکه به شرح تبدیل گروه به کانال در روبیکا بپردازیم بدون اتلاف وقت به سراغ بیان تفاوت گروه با کانال در روبیکا می رویم:

گروه روبیکا

در گروه روبیکا اعضا می توانند پست های متفاوتی قرار دهند و همچنین به گفتگو با یکدیگر بپردازند و این امکان را دارند که اطلاعات پروفایل یکدیگر را مشاهده کنند.اگر خواهان این هستید که در روبیکا گروهی تشکیل دهید اما برای ایجاد گروه نیاز به آموزش دارید حتما این مقاله را«چگونه در روبیکا گروه بزنیم» مطالعه فرمایید.

اگر فردی وارد و یا به هر دلیلی از گروه خارج شود،به دیگر اعضای گروه از طریق اعلان خبر داده می شود،همچنین در گروه روبیکا مالک گروه یا مدیر می توانند فعالیت اعضا را کنترل کرده و برای بازدهی بهتر قوانینی را مطابق با موضوع گروه خود وضع کنند که این مستلزم صرف زمان  و انرژی بیشتری است.

اعضای گروه روبیکا می توانند پیام صوتی ارسال کنند و حتی به پیام های شخصی هم واکنش نشان داده و به تعامل با یکدیگر بپردازند،در گروه نمی توان بی نهایت عضو داشت چرا که تعداد عضو در گروه دارای محدودیت می باشد.

کانال روبیکا

در مقابل می توان گفت که کانال روبیکا تقریبا نقطه مقابل گروه آن است،چرا که در کانال اعضای آن نمی توانند پست یا پیام های شخصی خود را منتشر کنند و این فقط مالک و مدیر کانال است که می تواند پست و پیام های خود را ارسال کنند.

در کانال روبیکا شما نمی توانید اطلاعات پرو فایل یکدیگر را مشاهده نموده و حتی اگر شماره یکی از اعضا کانال در لیست مخاطبین گوشی همراه شما باشد و با هم عضو یک کانال باشید باز هم این امکان برایتان فراهم نمی شود که متوجه حضور یکدیگر شوید،به عبارتی کانال روبیکا خصوصی تر از گروه آن می باشد.

در کانال روبیکا شما برای حفظ و افزودن به مخاطبین خود باید در همان حوزه ای که هستید به طور مرتب و به روز پست های مرتبط با حوزه خود را قرار دهید این در حالی است که در گروه روبیکا شما می بایست برای سرگرم کردن گروه و جذابیت آن به گفت گو با اعضای گروه،ایجاد چالش،بازی و…… بپردازید.

و موضوع دیگر اینکه در کانال روبیکا  شما در نهایت با محدودیت تعداد اعضا مواجه نمی شوید و می توانید بی نهایت عضو بگیرید.

داریم به پاسخ این عنوان یعنی چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم نزدیک می شویم با ما همراه باشید.

چرا کانال روبیکا بزنیم

در عنوان فوق به توضیحاتی در ارتباط با کانال روبیکا ارائه دادیم،اما شاید بعضا اولویت هایی مهمترین در زندگی داشته باشید،مانند کسب در آمد و این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا چرا کانال روبیکا بزنیم؟

مدتی است که بازار کسب در آمد از فضای مجازی بسیار داغ شده است و البته روبیکا هم از این موضوع جا نمانده و پلن هایی را برای کسب درآمد ایجاد نموده است که یکی از آن ها ایجاد کانال در روبیکا است.

شما با ایجاد کانال در روبیکا و قرار دادن پست و ویدئو های با کیفیت و البته مفید می توانید کاربران را ترغیب کنید تا آن ها را مشاهده کرده یا دانلود نمایند و روبیکا در ازای این مشاهده و دانلود توسط کابران کانال شما(که یقینا هر چه بیشتر باشد در میزان درآمد زایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت)مبلغی را برای شما در نظر خواهد گرفت.

چرا گروه روبیکا بزنیم

گروه روبیکا یک فضای فوق العاده برای سرگرمی است،چرا که شما می توانید با دوستان و نزدیکان خود در آن به گپ و گفت بپردازید،بازی کنید پست های خود را به اشتراک بگذارید و در مورد آن تبادل نظر کنید.

به طور کلی به تعامل با یکدیگر پرداخته و از این موضوع لذت ببرید،و اگر در کنار این موارد نیاز به کسب در آمد از گروه روبیکا را داشتید،این مهم نیز برایتان مهیا است.

چرا در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم

وقتی که شما صاحب یک گروه در روبیکا می شوید پس از مدتی قطعا با چالش هایی نیز همراه خواهید بود که این چالش ها عبارتند از:

کنترل اعضای گروه و پاسخ به نظرات شخصی آن ها،ایجاد فضای مناسب و انتشار پست های جذاب برای حفظ و افزایش اعضای گروه که تمام این موارد همانطور که در توضیحات زیر عنوان گروه روبیکا خدمتتان عرض کردیم نیازمند صرف زمان و انرژی می باشد

به طوری که کانال روبیکا انرژی و زمان کمتری را می طلبد و شما به همین دلیل خواهان تبدیل گروه به کانال روبیکا شده اید که در ادامه،به این مطلب«چگونه در روبیکا گروه را به کانال تبدیل کنیم»خوایم پرداخت.

آموزش تبدیل گروه به کانال در روبیکا

سرانجام زمان این رسیده است که نحوه تبدیل گروه به کانال در روبیکا را شرح دهیم،

سورپرایز،چرا که همچین چیزی یعنی آموزش تبدیل گروه به کانال در روبیکا وجود خارجی ندارد! به این دلیل که برنامه روبیکا فضایی را به وجود آورده و سعی کرده تا کاربران با سلایق و معیارهای مختلف را جذب کند.

درست است که گروه و کانال روبیکا از جهاتی تفاوت محسوسی دارند و نقطه مقابل هم هستند اما اگر از بالا به این موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که این دو  به هر چه کامل تر شدن برنامه روبیکا کمک می کنند

و این زمینه برای افراد مختلف با توجه به معیارهای شان ایجاد شده که بتوانند از آن به هدف دلخواه خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *